Wodny Park Tychy to – tak zapowiadają przedstawiciele inwestora - nie tylko baseny i wodne atrakcje, to także pełna wirtualnych przygód strefa rekreacji i rywalizacji. Znajdzie się w niej 30 multimedialnych stanowisk z dotykowymi ekranami i sensorami ruchu oraz z 80 tysiącami wariacji w zakresie scenariusza.
– Wprowadzenie gier multimedialnych to część strategii cyfryzacji obiektu i odpowiedź na zmieniające się czasy, w których multimedia coraz bardziej definiują sposób spędzania wolnego czasu. Przede wszystkim jednak tzw. grywalizacja będzie świetną rozrywką dla każdego, bez względu na wiek czy poziom zaawansowania – mówi Zbigniew Gieleciak, prezes Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
Na interaktywnych stoiskach dostępnych będzie kilka wariantów i typów gier.
- Dzięki oryginalnej fabule gracze przeniosą się do alternatywnej rzeczywistości, w której będą musieli wykonać zróżnicowane zadania. Sterowanie postacią będzie możliwe przez poruszanie ciałem, dzięki technice czujników wykrywania ruchów (Kinect). W trójwymiarowej grze znajdą się m.in. tak charakterystyczne dla regionu punkty, jak katowicki Spodek czy tyskie jezioro Paprocany – zapowiadają przedstawiciele RCGWŚ.
Dodajmy, że otwarcie Wodnego Parku w Tychach zbliża się wielkimi korkami.
- Już w kwietniu z Wodnego Parku Tychy bezpłatnie skorzysta nawet pół tysiąca osób. Chętni zostaną wyłonieni spośród fanów śledzących profile obiektu w mediach społecznościowych. To właśnie tam pojawią się konkursy, w których trzeba będzie odpowiedzieć na proste pytania związane z obiektem – dodają autorzy akcji.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?