Klienci w sytuacjach wymagających osobistego stawienia się do Urzędu Miasta Żory przyjmowani są po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej. Dopuszczalna liczba klientów przebywających podczas obsługi w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
W pozostałych sytuacjach kontakt klientów z pracownikami następuje telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy urzędu. Urząd Miasta Żory pracuje:
- w poniedziałek w godz. 7:30 – 17:00,
- od wtorku do czwartku, w godz. 7:30 – 15:30,
- w piątek w godz. 7:30-14:00.
Klienci mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub elektronicznie za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej lub ePUAP,
Przy wejściu do obu budynków Urzędu Miasta Żory ustawiona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez urząd sprawie.
Zawieszona pozostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?