Oszustwo internetowe: Ofiarą 35-letnia kobieta. Straciła 3 tys. zł. Uważajmy!
Oszuści internetowi znowu dali o sobie znać. 35-letnia żorzanka straciła 3 tys. zł.
- Pokrzywdzona poinformowała, że po wystawieniu kurtki dziecięcej na sprzedaż zgłosiła się do niej kobieta z chęcią kupna. Jednakże, pojawił się problem z formą zapłaty, a pokrzywdzona dostała od nabywczyni kurtki esemesa z ikonką, która przekierowała bezpośrednio na stronę rzekomego banku kobiety i tam też po wpisaniu numeru konta bankowego miał pojawić się czek z zapłatą - mówi asp. sztab. Kamila Siedlarz, rzeczniczka żorskiej policji.
- Kilka dni od tego zdarzenia pokrzywdzona dostała wiadomość z banku o możliwości zaistnienia podejrzanej transakcji. Bank poinformował pokrzywdzoną, że wraz z przekierowaniem na stronę banku za pomocą esemesa oraz wpisaniem numeru konta dała dostęp do swych pieniędzy oszustom. Jak później się okazało z jej konta za pomocą aplikacji bankowej BLIK w siedzibie banku w Pszczynie wypłacono 3000 złotych - dodaje rzeczniczka żorskiej policji.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?