- „Pozory mylą, dowód nie” to ogólnopolska kampania edukacyjna, organizowana od 2009 r. przez Komendę Główną Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie. Akcja, podobnie jak w ubiegłym roku, ukierunkowana jest przede wszystkim na aktywizację środowisk lokalnych, zbudowanie szerokiego społecznego frontu sprzeciwu wobec sprzedaży alkoholu osobom małoletnim i koalicji na rzecz ograniczenia dostępności napojów alkoholowych w tej kategorii wiekowej. Cel strategiczny kampanii to zapobieganie spożywaniu alkoholu przez niepełnoletnich. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie całej Polski, że dorosły wygląd nie oznacza pełnoletniości upoważniającej do zakupu napojów alkoholowych. W ramach kampanii działa infolinia 801 066 366 - informują pomysłodawcy kampanii.
Następne spotkanie w ramach kampanii odbędzie się w żorskim magistracie także w ten czwartek.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?