Utrzymanie Urzędu Miasta Żory słono kosztuje. Sprawdziliśmy
Akcesoria biurowe tyle, co...
Akcesoria biurowe tyle, co średniej klasy samochód Tylko w minionym roku w żorskim magistracie na papier kserograficzny A4 i A3, długopisy i zeszyty wydano dokładnie 22.378,73 zł (sam papier kosztował 21.469,15 zł, długopisy - 833,38 zł i zeszyty 76,20 zł). Koszt ponad 22 tys. zł jest olbrzymi? Porównując wcześniejsze lata, trzeba przyznać, że urzędnicy "zaciskają pasa". Dla przykładu tylko w ciągu 10 miesięcy 2013 roku na akcesoria biurowe (papier, długopisy i zeszyty) wydano kwotę ponad 31 tys. zł, a w całym 2011 r. - też blisko 31 tys. zł. - Wiadomo, że papier jest najdroższy. Urzędnicy muszą drukować różne dokumenty, robić "kserówki". Dobrze, że już mniej wydają na te akcesoria biurowe - mówi Jacek Roman, mieszkaniec Żor. Polub nas na Facebooku i bądź na bieżąco z informacjami!