Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego po raz drugi zachęca aktor Krzysztof Kowalewski, który w specjalnie przygotowanym spocie występuje w roli Świętego Mikołaja.
Wysokość kwoty, jaką reklamodawcy przekażą na rzecz chorych dzieci, zależeć będzie od nas wszystkich, czyli osób oglądających blok.
Żywe Miasto: Czas na finał: Trudy tygodnia pracy za nami, czas na weekendowe głosowanie. Wybierz najlepszego dziennikarza obywatelskiego listopada :-) |
Widownia obliczona zostanie na podstawie danych telemetrycznych AGB Nielsen Media Research.
Z badań przeprowadzonych w zeszłym roku, wynika że Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało ponad 5,5 mln widzów. Taka oglądalność dała Fundacji Polsat kwotę wynoszącą 880 tys. zł.
W sumie przez cztery lata akcji zebrano ok 2,6mln zł.
Także i szczecinianie mogliby pomóc, wystarczy o 18.45 włączyć Polsat - to nic nie kosztuje.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?