Program "Od A do Żor" polega na prowadzeniu kampanii reklamowej miasta Żory z użyciem internetu, prasy, telewizji, telefonii mobilnej oraz kontaktu bezpośredniego. Dzięki niemu powstanie pięć profesjonalnych kampanii promocyjnych, a wśród nich kampania telewizyjna, w ramach której emitowane będą spoty reklamowe oraz internetowa.
- Zostanie też utworzony internetowy portal inwestycyjny ze specjalną aplikacją, która umożliwi sprawne wyszukiwanie ofert. Aby przyciągnąć potencjalnych inwestorów, zaplanowano również produkcję map z umieszczonymi na niej specjalnymi fotokodami, czyli obrazkami, które po zeskanowaniu telefonem komórkowym z odpowiednią funkcją, przedstawią na wyświetlaczu informacje o danej ofercie - mówią urzędnicy.
Karty z fotokodami posłużą także do stworzenia kampanii prasowej. Oprócz tego z wykorzystaniem telefonii komórkowej zostanie stworzony mobilny przewodnik po inwestycjach. - Będzie to aplikacja z funkcją nawigacji i możliwością pobrania oferty inwestycyjnej na telefon typu smartphone.
Planowany jest też zakup tzw. stołu multimedialnego, który będzie wykorzystywany przy bezpośrednich kontaktach z inwestorami. Stół umożliwi zapoznanie się z ofertą w formie "lotu ptaka" nad Żorami - dodają urzędnicy,
Projekt "Od A do Żor" jest dofinansowany w 85 procentach ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Całkowity koszt projektu to nieco ponad 485,5 tysiąca złotych, a dofinansowanie wynosi niemal 413 tys. zł.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?