Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promocja Żor: Cukierki, gra frisbee i stół... promują Żory

Katarzyna Śleziona
Promocja Żor: Cukierki, gra frisbee i stół... promują Żory
Promocja Żor: Cukierki, gra frisbee i stół... promują Żory
Promocja Żor: Cukierki, gra frisbee i stół multidotykowy promują Żory. Cukierki Michałki, parasole, a także kubki, breloki odblaskowe, a nawet skrobaczki do szyb – to miejskie gadżety, które otrzymują uczestnicy miejskich imprez, goście. Ostatnio popularnością cieszą się m.in. etui na smartfony i drewniane gry logiczne. Wyprodukowano też m.in. mapy przygotowane specjalnie dla klienta biznesowego z uwzględnieniem wszystkich terenów inwestycyjnych w Żorach i inne gadżety pozwalające klientowi znaleźć teren idealny dla potencjalnego inwestora.

Promocja Żor: Cukierki, gra frisbee i stół... promują Żory

Czy wiecie, że urzędnicy zlecili wyprodukowanie 15 kilogramów cukierków Michałków, opakowanych w papierku z logiem Żor? - Przy wyborze michałków sugerowaliśmy się opinią i gustami dzieci. Z naszych informacji wynikało, że landrynki psują zęby, krówki są passe, a najsmaczniejsze są michałki - stąd wybór był prosty. Okazuje się, że to także ulubione cukierki osób dorosłych. Zamówiliśmy 15 kg michałków w firmie Custom Color z Rybnika. Zapłaciliśmy za nie 504 zł. Akcja trwała od mikołajek zeszłego roku. W razie potrzeb zamówione zostaną oczywiście dodatkowe cukierki – mówi Anna Ujma, doradca prezydenta do spraw polityki promocji i informacji.

Jakie gadżety miejskie zostały już zamówione w tym roku? Jest tego naprawdę sporo. - W tym roku zamówiliśmy już m.in.: po 200 sztuk układanki logicznej STAR, 500 sztuk gry frisbee, a także srebrnych breloków z żetonem, metalowych latarek LED z otwieraczem, czy toreb płóciennych ekologicznych – wylicza Anna Ujma, doradca prezydenta do spraw polityki promocji i informacji.

Od niedawna coraz bardziej popularnymi gadżetami stają się m.in.: etui na smartfon – wyprodukowano ich 100 sztuk, czy smycze z łącznikiem, karbińczykiem i uchwytem do komórki – mamy ich już 500 sztuk oraz etui filcowe na telefon komórkowy – kolejne 100 sztuk – dodaje Anna Ujma.

Polub nas na Facebooku i bądź na bieżąco z informacjami!

Wciąż najbardziej rozpoznawalnymi gadżetami naszego miasta są m.in. parasole promocyjne, kubki i breloki odblaskowe, czy teczki na czerwone dyplomy i magnesy reklamowe na lodówkę – w sumie wyprodukowano ich w tym roku 2016 egzemplarzy. Samych tylko magnesów w tym roku wyprodukowano już 2000 sztuk.
Spośród nietypowych gadżetów możemy również wyróżnić inne gadżety. Niedawno w tym roku w naszym mieście wyprodukowano też m.in.: po 500 sztuk skrobaczek do szyb trójkąt oraz skrobaczek do szyb z rączką.
W razie braków, materiały promocyjne zamawiane są sukcesywnie, w zależności od zapotrzebowania. - Wydawane są głównie na prośby organizatorów różnego rodzaju imprez organizowanych, zarówno w naszym mieście, jak i różnego rodzaju imprez zewnętrznych. Trudno oszacować ogólną roczną liczbę gadżetów produkowanych na nasze potrzeby. Zauważamy jednak tendencje wzrostową w stosunku do lat poprzednich. Być może jest to spowodowane różnorodnością gadżetów, które staramy się produkować i promować nimi nasze miasto – mówi Anna Ujma, doradca prezydenta do spraw polityki promocji i informacji.

Warto dodać, że zeszły rok był przełomowy, jeśli chodzi o materiały promocyjne naszego miasta. - Wyprodukowane w poprzednim roku ramki na tablice rejestracyjne, które były zupełnie nowym gadżetem, cieszyły się bardzo dużą popularnością i z całą pewnością były nowatorskim pomysłem na gadżet reklamowy miasta. W tym roku większość gadżetów to nowości, które do tej pory nie były przez nas zamawiane, ale idąc z duchem czasu niewątpliwie sprawdziły się etui na smartfony czy drewniane gry logiczne – dodaje Anna Ujma.

Władze Żor bardzo dbają o klientów biznesowych i dla nich także przygotowują szereg gadżetów promocyjnych i podejmują wiele działań, które pomagają przyciągnąć klientów do Żor. - W Żorach wyprodukowano już także m.in.: mapy przygotowane specjalnie dla klienta biznesowego z uwzględnieniem wszystkich terenów inwestycyjnych w naszym mieście, karty z fotokodami, „kostki inwestora” i inne gadżety pozwalające klientowi znaleźć teren idealny dla potencjalnego inwestora. Gadżety te były wyprodukowane na potrzeby przeprowadzenia kampanii promocyjnej oferty inwestycyjnej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii IT, w ramach projektu pn. „Oferta inwestycyjna od A do Żor – kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Powstała również strona internetowa promująca tereny inwestycyjne zlokalizowane na terenie Żor, tj.: www.inwestycje.zory.pl. Poza tym w ramach tego projektu zamówiono również stół multidotykowy wraz ze specjalnie opracowaną aplikacją offline służącą do prezentacji ofert inwestycyjnych. Aplikacja ta opiera się o opracowaną specjalnie na potrzeby tego projektu ofertę inwestycyjną miasta Żory – dodaje Anna Ujma.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zory.naszemiasto.pl Nasze Miasto