Promocja Żor
Czy warto zamieszkać i inwestować w Żorach? Inwestorzy coraz chętniej chcą u nas otwierać swój biznes, a rodziny chcą budować domy. Nasze miasto jest przecież dobrze skomunikowane, mamy autostradę A1, Obwodnicę Północną Żor, a kilka lat temu wyremontowano przebiegające przez Żory trasy wojewódzkie...
Czy miasto dobrze się promuje, żeby rosła nam liczba ludności Żor i żeby chcieli się u nas lokować nowi inwestorzy? Okazuje się, że liczba mieszkańców nieznacznie spadła w ostatnim roku o ok. ponad 100 osób (ubywa nas wciąż na osiedlach, a przybywa w tzw. wiejskich dzielnicach - wkrótce na portalu zory.naszemiasto.pl opublikujemy artykuł na temat liczby ludności w Żorach).
Jak swoją promocję oceniają nasi urzędnicy? - Mamy kampanię mieszkaniowę "Zostań Naszym Sąsiadem". W jej ramach zorganizowano konkurs filmowy na spot promujący Żory. Spoty, które wygrały w konkursie emitowane są na antenie TVP Katowice, a także w żorskim kinie. Można je także zobaczyć na www.zory.pl, facebooku i kanale youtube. Poza tym na wlocie do miasta na billbordach widnieją treści dotyczące naszej kampanii mieszkaniowej. Dodatkowo wyprodukowano jeszcze gadżety promocyjne, w tym ramki na tablice rejestracyjne pojazdów z napisem "Żory - Zostań naszym Sąsiadem" - wylicza Anna Ujma, doradca prezydenta do spraw polityki promocji i informacji. - Miasto promuje się także w publikacjach prasowych - plakat zachęcający do zamieszkania w Żorach można było m.in . zobaczyć w "Newsweeku" - dodaje Anna Ujma.
W Żorach prowadzimy także kampanię "Biznes lubi Żory", skierowany do inwestorów, którzy chcieliby ulokować swoje pieniądze w naszym mieście. - Niedawno nasze miasto promowało się na portalu Newsweeka w zakładce Biznes. Można było tam znaleźc informacje na temat miasta i inwestorów, którzy już ulokowali swój kapitał w naszym mieście i informacje dlaczego zdecydowali się właśnie na inwestycje w Żorach. Poza tym powstała strona internetowa: www.inwestycje.zory.pl. Oprócz tego na stronie internetowej miasta: www.zory.pl istnieje zakładka Tereny Inwestycyjne - dodaje Anna Ujma.
Czytaj także: Po co nam stół multidotykowy do promocji własnego miasta? ZDJĘCIA
Polub nas na Facebooku
Czy nasze miasto dobrze promuje się w Polsce? Oceńcie sami!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?